Kızlar on gün sonraya planlı sezeryanım var hayrlısıyla o zamana kadar doğurmam demi bi anda açılma falan olup ne bileyim ara ara agrı oluyor kasıkta baskı da çok normal dedi doktor tabi Allah en güzeli neyse onu nasip etsin de annem çok rahat doğurmuş acena bende bi anda doğururmuyum? Bide kızlar erken mi gelir dra göre şuan 37 deyim ama bir hafta önden gidiyorum ultrasonda 39 artı 3 de almış olacak orayı bekler mi bilmiyorum😟😟😟