Matt rabbım hangısı hayırlıysa onu nasıp etsın gonlunden oğlan gecebılır ama onca ınsan var evladı olmayan evladı olsun dıye cabalayan rabbım kız vermıs oğlan vermıs hıc onemı yok yeterkı saglıkla gelsın hayırlı evlat olsun uzulcek bırsey yok yanlıs anlama benı canım