Emine_kra_d benim arkadaşım Antep’in en hesaplı hastanesi diye orda doğum yapmıştı ama 2021 yılında. Hiçbirşekilde memnun kalmamıştı .. hastanenin temizlik konusunda çok sıkıntıları olduğunu ve ilgi alakanın sıfır olduğunu söylemişti. Paramla rezil oldum devlet hastanesinde yapsam daha iyiydi demişti