Herkese merhaba annelerim bebeğim 9 gün sonra 6 aylık olacak hamdolsun Rabbime ama bu akşam bisey farkettim ve asla daha önce ki günlerde olmamıştı bu bebeğim kucagimdaydi ve tık tık ses geliyordu hatta bi ara midesinden mi geliyor acaba dedim kendime çevirdim baktım çenesini gogsune dayiyo ve o sesle oynuyordu sonra çenesinden geldiğini anladım bende kafasını kaldırdım çenesini ileri geri yaptım ve kıt çit diye ses geliyordu daha önce hiç duymamıştım yani ilk kez bu akşam gördüm böyle biseyi başına gelen var mı? normal midir?