Kızlar 36+3 üm 12 gibi sancım olduğu için acile gittim ilk defa çatı muayenesi oldum daha doğrusu olamadım çünkü canım o kadar acıdı ki doktor bıraktı en son böyle olunca normal doğum korkum aşırı arttı ve sanırım bidaha yaptıramam bile çünkü eve geldiğimden beri kanamam var böyle olması normal mi? Kanama ne zamana kadar durmazsa tekrar gitmeliyim?