Betul2009 19 haftalık hamileyim ve sütüm geldi 🙄 böyle olan varmı arkadaşlar bu ikinci gebeliğim ilk gebeligimdede gelmişti
Tubaa10 Betul2009 benimde senin haftandan daha erken haftalarda başlamıştı son 20 günüm kaldı hala geliyo. Doktoruma sordum bende iyi bişey korkma demekki sütün bol olacak dedi. Normalmiş yani canım 🙂
Betul2009 Tubaa10 ay inşallah canım sütümüz bol olsun bebeklerimizi emzirelim ben ilk gebeligimde sormamışım ikincisindede olması şaşırttı beni ama iyi bişey olması sevindirdi beni 😊