Ozlem1297 103,7 ile hamile kaldım 10. haftaya kadar 101 lere düştüm mide bulantısı vs yaşamadım yememde de sorun olmadı belki böyle geçirenler daha çok veriyo olabilir ben çok kasmadan dikkat etmeye çalıştım sadece şuan 18. haftaya giriyoruz 102,4 üm en azından 22. haftaya kadar almasam iyi olur gibi dikkat etmeye çalışıyorum