Omrclk ben de o haftalarda aşermiştim bir kere de yedim. Aşerme sonradan bitiyor zaten. Ama o haftalarda dayanamamıştı. Şu an çok canım çekiyor ama sonlara yaklaştım diye yemiyorum 2 ay daha idare edeyim diyorum ama keşfette videoları önüme düşüyor 🥲