Iydrnjg Benım kızımın ismini babam koydu normalde ben nare istemiştim eşimde aybüke dedi gercı dedıgını yaptı ikinci kızıma ismi verdi 🥰
AnayimBenAna_ Iydrnjg ilk kızımın ismini ben koydum BERİL ikinciye hamileyim bunuda eşim koydu SELEN sevgiliyken böyle konuşmuştuk 🌸♥️
Ttugbablgn-77 Iydrnjg ilk kızımı ben koydum ismini zeynep şuan ikizlere hamileyim onlarda ben koycam😅
Sleppy Iydrnjg ilk kızımın ismini eşimle beraber koyduk ben Âmine istedim o öykü âmine öykü oldu💗ikinci kızımdada beraber koyduk ismini mihrâ oldu♥️
Parinas Htccndn anlamları ne acaba ilk defa duyuyorum. İsmiyle yaşasın🌸Serbay ismi güzelmiş yöresel bi isim mi
Ayshan1 Ttugbablgn-77 merhaba bu uygulamada ikizlerin ikisinide görmək oluyor mu? Yoksa bir çocuk görülüyor ancak
Parinas Iydrnjg eşim babasının adını koymak istiyordu. İkinci adı olsun ilkini sey koy dedi. İkimiz de memnun kalarak koyduk. İkinci çocuğumu kendim koydum. Üçüncüye hamileyim onu da erkek olursa eşim kız olursa ben koyacağım. Nasip ☺️
Htccndn Parinas Çok teşekkür ederim canım amin 🙏🏻🌼 ( serbay ) lider komutan demek ( siel ) fransızcada gökyüzü demek ❤️
Elacihangir Iydrnjg ben koydum oğlumun adını ilk çocuğum ikinciye de ben koydum üçüncüye de eşim koysun artık 😃😃😃🥰
Ebru_ebru Htccndn Uzun zaman sonra ilk defa bir ismi bu kadar çok beğendim anlamı da muhteşem hemen not aldım adıyla büyüsün kızınız 🌸🌸
Hilalaysu Iydrnjg oğlumun ismini ben koydum mirza şeref. Şeref kayınpederimin ismi 🥰 şimdi kızım olucak inci lina olucak büyük ihtimal inciyi halası linayı ben koyuyorum 😂❤️
Ttugbablgn-77 Iydrnjg 😂 bana kimse karışmıyor sağolsunlar ama güzel bi isim fikriyle gelirlerse düşünürüm ☺️
Htccndn Ebru_ebru Çok teşekkür ederim canım benim ama benim oğlum var bu arada siel unisex bir isim kızdada kullanılır kızım olsaydı onunda adını siel koyucaktım 🥰