Bende 39+2 oldum geçen cuma günü gittiğimde açılma falan yok dedi bebek kanala da inmemiş dedi nişan da gelmedi nst de sancı de çıkmadı yarın tekrar gidicem bakalım ne diyecek nasıl olacak bende artık iyice ağırlaştım zorlanmaya başladım dönerken canım acıyor arada sertleşiyor kasılıyor