Canım ilk gebeliğimde bende ısrarla bekledim doktor çok agresiflendi hatta. Bir an önce almak için. 40+3′de doğurdum. Bir sorun yoktu sancılarım hiç yoktu, kanama, akıntı, su vs… hiçbir doğum belirtisi yoktı haftası ile uyumluydu ama doktor beni çok sıkıştırdı. Ben daha da beklicektim aslında.