Kızlar ben daha 11 haftalık hamileyim ama şimdiden lohusalığı düşünüp tedirgin oluyorum. 40 gün boyunca kanama olması strese sokuyor beni. Merak ettiğim konu bu kanamalar az az kanamalar mı yoksa yoğun kanamalar mı ? Ben ped ile rahat edemem sürekli arkama geçti mi diye düşünmek beni yorar. Bunun için yetişkin bezleri var mı ? Tecrübeli ve bilgili olanlar beni aydınlatabilir mi ? 1 hafta adet olunca bile insan stresli oluyor kanama konusunda rahat edemiyor