Queen3524 ben ilk gebelikte lansinoh almıştım çok kullanmama rağmen hala sağlam 2. Bebekte yine kullanacam. Benim en çok kullandığım şeylerden biri olmuştu ve iyi ki almışım diye her gün kendimi tebrik etmiştim ☺️çünkü ilk bebeğim 1 hafta kuvözde kaldı ve bir hafta boyunca ona süt sağıp götürmek zorunda kaldık. E evde bebek yok kim boşaltacak o memeleri tabiki süt pompası. Bebek eve geldiğinde de çok zayıf olduğu için emmeye gücü yetmiyordu emerken uyuyakalıyordu. O yüzden evdeyken de bir süre sütü sağıp anne sütü kaşığı ile vermek zorunda kaldık. Yani ben uzun süre tepe tepe kullandım elim ayağım oldu resmen. Ha hiç kullanma ihtiyacı duymayanlar da var tabi ama onlardan olup olmayacağınızı doğum yapmadan bilemezsiniz.