mcrukiye Kızlar kürtaj oldum 45 gün önce ilk on gün kanamam geldi ve bitti ondan sonra birdaha ne gelen oldu ne giden normal midir acaba sizde nasıl oldu ilk adetinizi ne zaman oldunuz
orkidemm_ mcrukiye doktor pazartesi bana bu değişen bir süre dedi 30 günde olan var 40 da en geç 2 ay demişti bu aralar genel de herkes olurmuş
mcrukiye @Ervaa2534 hmm bende beklemedeyim cnm işte sanki bugün biraz karın ağrım ve bel ağrım var adet olacakmisim gibi bakalım inşallah olurum da biran önce düzene girsin
mcrukiye @orkidemm_ haa iyi barı zaten bende dedim bi 2 ay dolana kadar beklicem olmazsam eğer bir kere doktora giderim dedim
mcrukiye @orkidemm_ ay cnm inanirmisin birini andigina gelirse derler ya bir yeri kasindi da geldi resmen benimki öyle oldu öğlen vakti bir baktım ki olmuşum ay nasıl sevindim yaa☺️
mcrukiye @NoName_ ay cnm valla aynn bugün çok şükür geldi ya her halde andım ya bir yerleri kasindi da geldi ☺️