Herkese merhabalar,
Sat 6 Ocak, 31 Ocak’ta kan tahlili verdim değer 8.25 çıktı. Bugün yani 4 Şubat’ta yeniden kan verdim 143.7 çıktı. Reglime henüz 2 gün var. Erken gebelik testi yaptım ikinci çizgi tam belirgin olmasa da belliydi. Sizce normal mi artıyor? Bu değerlere göre ortalama kaç haftalık hamile olabilirim?