Sosyalmomm iki evladımı da devlet Hastanesi’nde kucağıma aldım hiçbir sorun hiçbir sıkıntı yaşamadım yani bilmiyorum bazen aklım almıyor neden bu kadar devlet hastanelerine karşısınız nedense haberlerde gördüğümüz bütün hastanelerle alakalı kötü şeyler devlette değil özelde çıkıyor yani ben bence devlet daha güvenilir diye düşünüyorum bence 130 bin 50 bin veya 30 bin ona verene kadar çocuğunuza harcayın derim yinede hayırla bebeğinizi kucağınıza alın inşallah ❤️