Hanimlar 37 haftalik gebeyim bugun kontrolum vardi doktor bebegin karin bolgesinde gerilik oldugunu soyledi simdiye kadar bi sorunumuz yoktu basina gelen carmi insallah ciddi bi sorun olmaz insallah olcumlerde bi hata olmustur oyle teselli etmek istiyorum