Merhaba. 18. haftadan itibaren benimde fazlaydı ancak sınırın altındaydı. AFI 200 ve üstü riskli benimki 170’di. Karbonhidrat, meyve, şeker yasaklandı. 32.haftadayım. Tamamen uyamıyorum diyete haftada 1-2 gün ufak kaçamaklar yapıyorum. Her kontrolde 160-170 arasında çıkıyor değer. Şekerim çıkmadı, bazen sebebi bilinmiyormuş. Dikkat edin ama korkmayın içinizi ferah tutun🙏