Bir kaybımdan sonra yaşadım bunu, uzun süre olmadı her gün yumurtlama testleri, her ay bir umut gebelik testleri, takviyeler, iyi beslenme, olmadı ilaç kullanma vs vs. Doktorun söylediği “Bu kadar takıp, stres yaratma” ama mümkün mü? Takmamaya çalışsam da sürekli ordaydım.. Bu yaz tayinimiz çıktı, araya ev bulma taşınma süreci girdi. Bir ay boyunca onlarla uğraştık, eşimle kolumuzu kaldıracak halimiz kalmıyordu ki o ay sadece bir birliktelik olabildi o da hesaplama bile yapmadım gerçekten. Şuan hamileyim 7. Ayımdayım. Ne kadar zor süreçler olduğunu biliyorum duamda hep bekleyenler de var. Takma demek kolay ama gerçekten etkisini gördüm..