Ben-Hurem-Sultan Kızlar bebeğinizin adı eşinizin ilk üç harfiyle başlayıp sizin adınızın son üç harfiyle bitseydi ne olurdu 🤣🤣 Ben başlıyorum Meh- Slı🤣🤣
Sena-cy00 Ben-Hurem-Sultan Haha bu tam benlik bir post olmuş çünkü kızımın adı zaten öyle 😂😂 eşimin adı AHmet benim adım SENa biz de AHSEN koyduk ama eşimden iki harf benden üç harf oluyor Sizin dediğiniz gibi olsaydı ahmena olurdu biz ilk harfleri seçtik 😂😂🌸🌸🌸
mihraninannesi02 Sena-cy00 ay çok tatlı böyle bende öyle yapmak istiyordum hep ama eşimin adı Muhammet ben Kübra Mihra koyacağız bizde muhra olmayacağı için 😂😂