Aysensenn Hamileliğin 3. Trimesterindeyim ve vajinal enfeksiyonum çıktı maalesef. Geçen gün hafif bir kanamam oldu ve kontrole gittiğim zaman enfeksiyondan olabileceğini söyledi doktorum. Progestan 200 mg tablet vajinal yolla kullan dedi. Aranızda kullanan var mı ?
Naciyetosun Aysensenn Canm ben 28 ve 30 haftalık gebelik döneminde kanamam oldu iki defa birer gün hastane de yattım şuan 34 haftalık hamileyim ama progestan iğne verdi doktor doğuma kadar kullanmam gereken ilaçlar da var duphaston adalat kan ilacı vb gibi kanamanın sebebi enfeksiyon sa korkma benmki kılcal damar çatlamasından kaynaklıydı
Berivanabk34 Aysensenn merhaba ben kullanıyorum ilk hamileligimi öğrendiğim den beri bu hafta bırakabiliriz dedi doktor ama benim hem erken doğum riskim var hemde 13 haftalıkken çok şiddetli kanama yaşadım
sila_19 Bende bugün kullanmaya başladım canım 23. Haftadayım kanamam başladı ve adet sancısı gibi ağrı gidip geliyor. Alttan muayene ettiler bebekte rahimde sıkıntı yokmuş ama banada onu verdi doktor inşallah biter🥺
hamcokelek33 Ben ilk trimester boyunca kullandım düşük tehditi için. Çok güzel bir ilaç. Aslında ilaç da değil,ekstra hormon, rahmi güçlendiriyor. Çok düzenli kullanın faydasını göreceksiniz şifa olsun💖
bir_busra Bende gebeliğin ilk zamanlarında kullanmıştım vajinal yolla olduğu için baya etkili olmuştu çok şükür süreci atlatmıştık, size de şifa olur inşallah 🥰
sila_19 Naciyetosun Bi sebep söylemedi herşey yolundaydı çünkü rahimden gelen bi kanama değil ve herşey görünürde gayet iyi bu ilacı kullan devam ederse tekrar gel dedi. O esnada çok kanamam yoktu geldikten sonra ped kullanmaya başladım
Aysensenn Berivanabk34 merhabalar çok geçmiş olsun sağ salim bebeğinizi alırsınız inşallah kucağınıza en doğru zamanda 🙏🏼
Naciyetosun sila_19 Anladım canm rabbim birdaha yaşatmasın sağlıkla günümüzde kucağımıza alalım inşallah