glos_lin2007 ben önceden kullanmadım ama 37’den sonra kullanılabilir. Bir de krem değil de sarı kantoron yağı öneririm. İlk doğumda yara olmuştu benim kanıyordu artık sarı kantaron yağından başka bir şey gayda etmedi. Hem bebeğin ağzına değerse zararı da yok diğer kremleri emzirmeden önce iyice temizlemen gerek