Elfglh 4 gün sonra sezaryen olacağım esiminde girip bebeğimizin ilk doğduğu anı falan görüp yanimda olmasını istiyorum sizce este girmelimi daha önce sezaryen olanlardan tavsiye bekliyorum girse herhangi biseyden rahatsz olurmu nasıl bisey olduğunu ne durumda olacagimi bilmiyorum cnku 😊
Sitionline Elfglh Vala bende cok istiyordum eşim girsin diye ama Benim hastahanemde eşi almıyorlar bayılan falan olmuş cok üzüldüm o yüzden
Ayferfeneer Elfglh benim eşim girdi zaten bişey gormuyo başınızda bekliyo önümüzde perde oluyo sadece bebek çıktığında kaldırınca doktor gördü onun haricinde heyecandan oturamamıştı doktor oturmasını ve kalmamasını söyledi 😁
Elfglh Nagos kemik yapim dar olduğu için normal yaparsın ama dikisin çok olur zorlanirsn dedi o yüzden sezaryen tercih ettik doktorumla
Sitionline Elfglh evet bi sorun bakalım ama alıyorlarsa böyle şeylerden etkeilenmiyorsa eşiniz cok güzel bişey gerçekten o anı sizinle yasaması