Esmerannee1080 aynen benimde öyleydi sonra 0 sancı çıktı en son beklemedeyiz şimdi bakalım çatı muayenesinden korkmayın ben ilk gebeliğimde araştırma hastanesindeydim devamlı çatı muayenesindeydim açılmam olmadığı için. Tam o esnada derin nefes al ver oraya odaklanma anlamazsın bile 😕ben sezeryan olucam mecbur o yüzden bakmadı doktorum doğumu tetikler diye sanırım,salı günü rand aldım bakalım bu sefer ne olucak 🤷🏻♀️herkes nasıl yapıyormuş takmayın kafanıza her muayene eden bir olmuyor ki kim ne derse desin 🧐