Kızlar bende şuan 7aylık hamileyim. Cildime hamileliğin ilk ayından beri.Mia Klinika markasının azelik asidini haftada 3 defa kullanıyorum.Yeşil ve beyaz renkli mini bi serum.Trendyolda satışı var ama kendi orjinal satıcı olmasına dikkat edin alırken. Her gün de Cream Co. Markasının su bazlı nemlendiricisini kullanıyorum,yeşil renkli kutuyu. Bu iki ürünü cildime. Göz altına ise hergün yatmadan önce Bioderma Atoderm Intensive Eye. Göz kremini kullanıyorum. Temiz cildime hiç aksatmadan bunları düzenli kullanıyorum. Çok şükür de cildimde hiç leke olmuşmadı. Bi eczacı önerisi üzerine bu ürünlerle tanıştım :) inşallah size de yardımcı olabilirim