7+3 haftalık ikinci gebeliğim. Bugün kese göründü ama embriyo çok küçük. 1 haftadır regli olacakmis gibi karın ağrım ve ara ara kahverengi lekelenme görüyorum. doktor sağlıksız gebelikse eğer kendi kendine vücuttan atar dedi. Aynı durumu yaşayan var mı acaba?