Merhaba arkadaşlar 17 haftalık hamileyim ve bir ayı geçkindir çok şiddetli bir ağrı ile güne başlıyorum imkansız asla geçmiyor 3 gün şiddet ile devam ettiği oluyo inanın parol minoset günde 3 tane içtiğimi biliyorum kaç sefer ama asla etki bile olmuyor ilk ay ağrıdığı zaman içtiğimde hemen etkisini görürdüm korktum ve nöroloji sıra aldım galiba beyin emarına gireceğim bu gidişle bu denli şiddetli baş ağrısı geçiren var mı şuan bunu yazarken bile ağrı zonklama devam asla gece uyuyamıyorum. Bu arada bu 2. Hamileliğim ilk kızımda hiç böyle bi ağrı yaşamadım hamilelik dışında da hiç böylesi uzun şiddetli geçmeyen baş ağrısı görmedim önerilerinize açığım 😔