Ayssa202 evet ilk gebelikti🙏🏻 çok üzüldük ama tutunmaması daha hayırlı çünkü sağlıksız bir döllenme ve rahim bunu kabul etmiyor atıyor ben kendimi motive etmeye basladım daha kötü şeyler yaşayanlar var boş gebelik, dış gebelik, kürtaj, tüp alınması vs allah korusun çok yorum okudum tekrar hemen hamile kalan çok anne var. Sizin yaşınız kaç tedavi görüyor muydunuz ne zamandır bebek bekliyordunuz. Biz sperm tedavisi görüyorduk 1 yıldır istiyoruz27 yaşındayım