Diyabetlianne Kızlar önemli olan sağlıklı olması ama insan yine de merak ediyor doktor tahminde bulundu ama kesin demedi sizce ne😍
Talentedmom Diyabetlianne bacak arası net gözükmediği için bir şey diyememiştir bacak arası gözükmüyor ondan anlamak zor şuan
ZMelike19 deletedmom43191 Benim içinde tahminde bulunur musunuz ben bu resimden hiç birşey anlayamıyorum doktorum gostermiyor dedi ama
Sude_08 Sude_08 Diyabetlianne bence kesin erkek benimde bebiş aynı böyle duruyordu kese şekli bile aynıydı erkek çıktı. Sağlıkla kucağınızw alın inşallah https://imgyukle.com/i/CzXdg0
AdaEcem Beybisiiiii hadi inşallah hayırlıyla 🤲 2 kız evladım var çok şükür, oğlum da olsun istiyorum. Merak etmeye başladım.
Sude_08 Boz-irem canım çok küçük daha ama kesen birazdaha yuvarlak gibi kız olma ihtimali yüksek. Tabi ki öncelikle sağlıkla olsun inşallah 🙏🏻
AdaEcem Talentedmom ben bu merakla yarın Sabah özel hastaneye giderim🥹 sağlıklı olsun inşallah 🤲 öğrenirsem yazarım. Bu arada nereden nasıl tahmin ettin🤔
Talentedmom AdaEcem bacak arasında pi pi gördüm 😀yaz bana da ben de bugün gittim söyledi ama kesin demedi 1 ay sonra gidicem alışveriş yapma dedi
Beybisiiiii https://mutluresim.com/image/1am9lM Merhaba biz 14+6 devlet hastanesi takipliyz doktorlwr erken diyor ama merak ediyorum tahminlernizi bekliyorum🤩