Burjuvaa Gebeliğin son haftalarında süt gelir diye duymuştum bende öyle bir belirti yok daha doğrusu göğüs ucum bile çok belirgin değil bu sorun olur mu sizce yoksa süt bebek dogunca kendinden mi geliyor