Smr-btll Kızlar 12 ocakta adet oldum 17 ocakta bitti 20 21 Ocak korunmasız ilişki oldu spermler beş gün yaşıyormuş diye duydum 26 Ocak geç döllenme olduysa 9 gün geçmiş oluyor ne zaman test yapmalıyım birde belirtileriniz nelerdi
ArasveAnnesi21 Smr-btll bende de geç döllenme oldu ben adetim 17 gün gecikince öğrendim o zaman da bir haftalikti ve hiçbir belirtim yoktu 22 haftalığım arada sadece sabah bulantılarım oluyor bazen hiç belirti de olmayabilir
Smr-btll Edizhr cuma test yaparım o zaman peki ben pazar kan vermiştim gebelik yoktu o günden cumaya kadar 5 gün geçmiş oluyo yükselebilir mi tam yumurtlama üstünden 12 gün geçmiş olur
Edizhr Smr-btll tabiki bak yumurtlamanin 10. Günü yaptım hiçbir çizgi yoktu ertesi gün tekrar yaptım çok hafif çıktı sonra giderek belirginlesti
Edizhr Smr-btll canım aşırı karın ağrısı mide ağrısı birde bulantı 11. Günü oldu bu belirtiler yumurtlamadan 10. Gün çıkmamıştı tekrar buda yapayım dedim ertesi gün işte belirtilerden oda çok hafif çizgi ile öğrendim
Smr-btll Kızlar benim kasık ağrım çok fazla adet olcakmışım gibi ağrım var hiç böyle olmazdım bel kasık ağrısı beni bitiriyo birde çok afedersiniz akıntım çok böyle gri su gibi adetime daha çok var ama kasıklarım batıyo
Sahra1221 Smr-btll aynı belirtiler var yarın regl günüm kan verdim negatif. Belirtilere güvenmiştim oysa
Smr-btll Sahra1221 ben daha kan vermedim çok önce vermiştim 9 Şubat adet tarihim 12 sine kadar olmam lazım beklicem