kcgdm Kizlar Kraft Kenya ve kanz v-go2 arasında kaldım . Bu iki modelden kullanan ve memnun kalan yada memnun kalmayan var mı tecrubelerinizi paylaşır mısınız lütfen 🙂
_ilaylaylom anneoluyorumm13 Merhaba. Bebek arabasından memnun musunuz? Bende napoli pr almayı düşünüyorum da.
Kokusuburnumda Bende Kraft Kenya ve Kraft rioyu beğendim burda bekleyeyim memnun kalan varsa ikisinden birini almak istiyorum 🙏🏻
zeynep3321 Ben krafta kenya ve prego mios premium arasında kalmıştım. İkisini mağazada yan yana görünce tercihim pregodan yana oldu. Kenya biraz ufak bi araba portbebe hacmi küçük