Parilti007 Nstyi doktorunuz mu istedi acaba yani ben de haftaya gideceğim 30 olmuş olacağız ne zaman giriliyor nstye bilgim yok hiç
Parilti007 Mlklerim2 benim de ikiz o yüzden sordum 🥹 kasıkta ağrı şöyle ki baş aşağı dönmüş ikisi de sol taraftaymış kafası o yüzden ağrım var yatarken dönememe gibi