Bklrmrym18 Kızlar benim 2 yaşında kızım var adı Eylül şimdi nasip olursa bi kızım daha olacak. Eylül ismine uygun isim istiyorum varsa öneriniz alabilirim 💖
Surpriz-3 Esila, Erva Ela Elisa Eyza Yaz Benim de kızım olacak inşallah ben Mihra koymayı düşünüyorum. Eşiminde içine sindi gibi son dakika golü atmazsa tabi 😇 Sağlıcakla gelsinler inşallah
_Seda_3_4 Emhar ayy çok teşekkür ederim eşim illa Zeynep Erva diye tutturdu bı kerede isim hakkını ona vermiş oldum🙄 içim rahatladı