Rtbli GirlandBoy_Mom ben de bi 6 gündür griptim iki gündür kuru öksürüğe bırakmıştı balgam da var dün gece dut ve süt kaynattım blenderdan geçirdim hem vücudumu daha iyi hissediyorum hem de öksürük geçti gitti canım. Öksürmekle de bebeğine bişey olmaz Allahın izni ile. Çok geçmiş olsun
Sema_3858 Umarım tez vakitte iyileşirsen o sıralar bende aynı tekrar hastaydım 13. Haftada başlayıp 17 kadar devam etmişti çam kozalağı pekmezi faydası gördüm ama şimdi tekrar içiyorum ama umarım faydası olur
GirlandBoy_Mom Rtbli öksürükten nabzı yükselmiş maalesef dut bende kaynattım canım iyi geldi teşekkür ederim