GirlandBoy_Mom Kızlar 2 gündür içim dışıma çıktı resmen yediğim midemde durmuyor bugün acile gittim serum verildi yarında kadın doğumcu ya gidicem çok endişeliyim bebeğime bişey olduysa diye öksürük için ne yapmam gerekiyor
Fatmadmr37 GirlandBoy_Mom doktorunuza gittiğinizde büyük ihtimalle zaten size antibiyotik yazar hamilelikte de kullanilabilen. Ihlamur da iyi gelir ama tabi yine doktorunuza danışın. İlk kızıma hamileligimde çok kötü hasta olmuştum. Sesim dahi gitmişti hiç sesim çıkmıyordu. Doktorum antibiyotik yazmıştı o sayede geçti.
Burnosunn_annesi GirlandBoy_Mom geçmiş olsun canım benim inşallah iyi olursun bu salgın çok kötü domuz gribi diyiliyo 🥺
Esraa00 GirlandBoy_Mom Geçmiş olsun canım salgın var yaa dikkat et bünyelerimiz de iyice zayıfladı Sıcak şeyler tüket süt bide zeytinyağına bir kaşık pekmez koy ısıt iç anında kesiyor oda Doktora gidince ilaçta verir hem düzelirsin inşallah 🌸
GirlandBoy_Mom aycinelizsmom olmazmı aşkım her an bebeğime bişey oldumu diyorum her dakka lavabodayım
Burnosunn_annesi GirlandBoy_Mom sorma kuzum ilaçta olmayınca bende daha yeni grip boğaz ağrısını atlatıyorum cok kötü salgın