Bukkiletta sakıncası yok ben burdaki postlari okuduğumda ağrı yaşayan çoktu ignedende korktuğum için cekinmistim ama ebe sorgulamama fırsat vermeden yapmıştı ve hiç ağrı yaşamadım yaparken hissetmedim bile sonradan doktora oldugumuda söyledim tamam dedi. Ben normal doğum yaptım ebede normal istediğimi biliyordu ve şart demişti yaptırmadan önce konuşursun istersen doktorunla konuş erken haftalardayken doktora sormuştum hastanede her şey steril gerek yok demişti ama dediğim gibi ebe ben sorgulayamadan yapmıştı pişman mıyım değilim zararı olmayan faydası olan bişey