sendekimsinnn Kızlar niye böyle oldu ya strese girdim bugğn regl olmam gerekiyordu olmadım test yaptım az önce hemde erken gebelik testi yani negatif çıktı adetlerim çok düzensizde değil
Adelon5533 sendekimsinnn geç döllenme olabilir kan verebilirsin yada adet olmazsan 2-3 sonra tekrar test yaparsın
Elismom sendekimsinnn markalarını bilmiyorum ama 27 ocakta erken gebelik testi yaptım 2 kere negatif çıktı 29 ocakta normal kaset test aldım silik 2.çizgi çıktı 30 ocakta kan verdim 70.3 çıktı daha adetime 2 gün kala öğrendim hamile olduğumu erken gebelik testi bidaha asla almam bozuk çıkıyolar genelde paraya yazık
sendekimsinnn Adelon5533 20 ocak yumurtlama 21 çatlama gördüm geç döllenme nasıl olacakki canım 16 gün geçti yumurtlama üzerinden
Eri sendekimsinnn bazı kadınlar ayda 2 defa yumurlarmış annem demişti tabi bu istisna ama sizi neden bulmasın
Egemom07 Benim bat 2 perşembe erlen gebelik testi yaptım negatifti. Şaşma 28 günde bir olurum bugün kaset test yaptım pozitif. Olmazsanız tekrarlayın testi. 2. Gebeliğim geç döllenmeydi gecikmeden 1 hafta sonra erken gebelik testi ile silik çıkmıştı.
sendekimsinnn Egemom07 bilmşyorum ya bnde hiç hamileymişim gibi bi his yok adet okacakmışım gibi hissedşyorum 2. Gebeliğimde 10. Günde aynı marka testte çıkmıştı düşük oldu tabi o
Egemom07 sendekimsinnn ben negatif i görünce yok diye düşündüm 2 gündür de âdet olacakmışım gibi ağrım vardı. Gece idrara çıkmam var 1 haftadır. Birde göğüs hassasiyeti.
sendekimsinnn Eri ben yumurtlama gördükten sonra bugüne kadar sadece 1 kere ilşki oldu o yüzden 2. Defa yumurtlama görmüşseö dahi biraz zor canım tutması
Eri sendekimsinnn canım tutması tutmamması olarak değil ben bilgi olarak söyledim umarım Allah gönlüne göre verir
Dkyckbraaa-1 Benim de bat 4 Şubat dün olmam gerekiyordu olmadım 2 gün önce erken gebelik testi yaptım negatif 🤷♀️ ne yapacağız bilmiyorum