annelinko Kızlar ilk gebeliğime klomenle kaldım. 4 aydır deniyoruz şu anda tekrar çocuk istiyoruz olmuyor ama acaba tekrar mı klomen kullansam beklesem mi
Busra_03 annelinko bende ilkinde klomenle hamile kalmıştım canım. Bir daha çocuk düşünmüyordum ve tedaviyle olduğu için korunmuyordumda, 3 buçuk yıl sonra kendiliğinden kalmışım hayırlısıyla nasip etsin Allah sanada
Nur67 annelinko 1 kutu mu kullandınız? Bende kullanıyorum da 3. Kutuyu bitirmek üzereyim ama adetim de cuma günü bu ay başladım 3 kutu kullandım 4 kutu verdi doktorum
annelinko Nur67 1 kutuyla kaldım canım tembellik vardı bende şimdi 4 aydır deniyoruz olmuyor tekrar gideyim bakalım