Serii1603 canım yerleşme olma olasılığı yüksek ama istersen git içinde kalmasın
Bende de 1 kez gelen açık sulu kahve serçe parmak kadar lekelenme olmuştu 4+5 felandım sanırım
İşte olduğum için gidemedim doktora çok korkmuştum ama yerleşmeymiş seninde öyledir inş 🙏🏻