Zhreyll Gölcük medarda Numan beye gitmiştim memnun kalmadım saha sonra konak hastanesinde Erkan beye gittim ama oda bi hamileye anlayışlı ve sabırlı değil herşeyi geçiştiriyordu şuan medicalde Reyhan hanıma gidiyorum şuan içim memnunum 13 haftalığım