Nesli664066 çok çok hakkısın, daha önce bi düşüğüm var o gecenin ağrısı düşük sonrası yasadığım üzüntünün yanında hiçbir sey, suan çok şükür tekrar daha çok yeni hamileyim ilk gebeliğim ve her belirtiye 9 ay yatmaya da razıyım canı sağ olsun. Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah