anneoluyormm Bu gidişle Mart annesi olcam herhalde. Nst maksimum 50,kanala girmemis.Catliycam kızlar bi akıl verin :(
secilertu anneoluyormm ben 41 oldum canım gelmeyince gelmiyor demek ki inatçı bebişler 😔 hastanedeyim şu an doktor son kez bakacak ve sanırım suni sancı verecek işe yaramazsa sezaryen ile alacak
Belinayy anneoluyormm bende ole 40+3 olduk nst daha fene 20lerde sanci . Hic doguramicam hissine kapildim
Marria anneoluyormm bende 39 haftalığım hiç birşey yok sanırım biz subat anneleri olarak doğuramıcaz çocuklarımız da epey inatcı olacak🤣
Coolmom anneoluyormm 39+3 olduk bizde de ne gelen var ne giden beklemekten sıkılıyor insan son günler gecmiyo
ellam Marria bende 39+0 bugün bende de hiç belirti yok dün gittim doktora herşeyi normal beklicez diyor