Kızlar prolaktinim 54 çıkmıştı. Dostinex e başladık, 3 günde bir yarım içiyorum ilacı. Dün adetim bitti bugün ovülasyon testi yapayım dedim pik😮 acaba ilacın etkisi mi yoksa yumurtluyor muyum 🤔 doktor kontrolünde yumurta takibine başlamıştım bu ay, cuma gidecektim kontrole. Geçen ay adetin 15. Günü yumurtlama olmuştu.