Bende gelmeye niyeti yok galiba derken bebeğim için Cuma akşam halsizlik ile hastaneye gittim yolda giderken ishal oldum ve kendimi bir restorana zor attım, ishalden sonra halsizlik gitti kendime geldim. Hastanede sancı yok açıklık yok dendi eve geldim. Cumartesi gün içinde çok iyiydim, akşam sancı başladı bir anda ve çok düzenliydi. Hastaneye gittim sancı yok açıklık yok eve geldim. Doktorum ile iletişim halindeydik. Akşam 17 den gece 22 ye kadar yoğun adet sancısı gibi ortalama 8 dk bir 1 dk ilk sancı çektim. Kasılma diyelim biz sancı yerine ☺️ kasılma durunca uzandım dinlendim, tekrar başlayınca yürüdüm squat yaptım sürekli, kasılma bitince büyük tuvaletim ve cisim var hissi oluyordu. Gece 22 de nişan geldi. Pecetede pembemsi bir şeydi. Sonra 00:30 da hafif su geldi ama cise benziyordu ilk ve lekeliydi biraz. Sonra emin olamadım suyum olduğuna ve salona geldim, salonda biraz daha akmaya başladı ama sızıntı şeklinde. Bu sefer emin oldum ve doktorumu aradım. O da hemen gel dedi. Suyum yolda daha da belirgin akmaya başladı ve su geldikçe sancı siddeti çok artmaya başladı. Pazar gece 01:00 gibi hastaneye girdik, ebem bana kasılmayı çok güzel karşılıyorsun aferin dedi nazar değdirdi 😂 su geldikçe bir sancı çektim ve bel ağrısı aman allahım. Ama dayanılmayacak kadar değil arkadaşlar evet zor ama biz çok güçlüyüz 💪 03:22 de bebeğim geldi. Hastaneye gece 2 de gitttigimde 6 cm açıklık vardı 2:30 gibi dogumhaneye aldılar. Genel olarak bu şekildeydi 🥰🌸