mervedgnn44 Ek gıdaya geçmemize az kaldı alışverişe başladım mama sandalyesi mi yoksa oturak tarzı mı almalıyım karar veremiyorum sizce hangisi daha kullanışlı olur?
miroscumm mervedgnn44 mama sandalyesi tabi ki oturağa bir süre sonra sığmaz rahat edemez ben 2 yaşında ki kızımı hala mama sandalyesinde yediriyorum
Glhayat_54 Bi yere gitmek için belki mama oturağı daha iyi olur taşınma açısından ama kendi evinizde kullanım yapılacaksa mama sandalyesi daha kullanışlı.