Pinfur10 Kızlar birbirimize Meryem suresi okuyalım mı? Örneğin 20 kişi olursak 20 kere okunmuş olur. Hem doğuma hem bebeklere faydası olur bence. Katılanlar yazıp okudum yazabilir. İsmimizi söyleriz bu kişilere gitsin diye nasıl fikir sizce? 🤲🏻💕
elifbsraaa1 Pinfur10 Selamlarr Kur’andan Arapça olarak mı okuyalım yoksa Türkçe okunuşuyla da okusak olur mu ☺️
elifbsraaa1 Pinfur10 en son isimlerin hepsini aynı yorumda yazalım bence alt alta isimleri okur hepsine adarız 🥰
Gizemnur1111 Pinfur10 ben de okuyabilirim ne zaman okuyacağız onu netleştirip isimleri toplu yazarız daha kolay olur
Kartanesi-24 Pinfur10 Bende yarın okurum yarın belli bir saate kadar yazanların ismini en son yazıp okuyalım olur mu benim ismim de Tuğba 😊🤲🏻