madreysubebe Postlarda görüyorum doktor 2 cm 7 cm vb. açıklığın var diye söylüyormuş. Bana hiç çatı ve açıklık muayenesi yapılmadı doğum esnasında yapıyoruz dediler. Kaç cm olduğunu doktor nasıl ölçtü?
Zemree28 Özel hastanelerde genelde çatı muayenesi oluyor ama devletse gidip sancım vs var demeden bakmıyorlar veya çatı kontrolü yapmıyorlar
mihraninannesi02 madreysubebe alışmışlardır herhalde 2 parmağını kullanıyorlar öyle bakıyorlar genişliğe işte 😅
hatice_aygun2 madreysubebe ilk doğumda anlamamıştım hala anlamadım nasıl anlaşılır ne yapıyorlar hala çözemedim ama iğrenç bişey söylemeden edemeyeceğim 🤦🤣