Bir arkadaşımın bebeği aynı şekilde alt iki dişi olarak doğmuştu patlak değildi ama bariz dişi vardı sonradan tamamen diş oldular tabi bizde şaşırmıştık olabiliyormuş şuan 1,5 yaşında hala diğer dişleriyle birlikte duruyorlar bi sıkıntıda yaşamadılar çok şükür 🙌