Kızlar selam 6+4 olduk. Kese görününce doktor kan tahlili yaptırmam için testler verdi ister sağlık ocağı ister devlet hastanedinde yaptır dedi. İlk gebeliğimde hepsi özelde olmuştu. Şimdi hastaneler kapandı sağlık ocağına direkt gidip yaptırabiliyor muyum? Bilgisi olan ya da devlette işler nasıl yürüyor